RETARGETING - שיווק מחדש

יש כאלו שקוראים לזה "Re-marketing" או בעברית "שיווק מחדש". אנחנו אוהבים את המונח הבא:

Re-targeting,  היכולת לחזור ולפנות שוב לאותה קהל אותו "טירגטנו" ולנסות לשכנע אותם להשתמש במוצר שלנו.

 

כל פלטפורמת פרסום שמכבדת את עצמה, מאפשרת למפרסמים בה את השימוש בכלים של שיווק מחדש. בפייסבוק לדוגמא, ניתן לבנות קהלים מותאמים אישית של מבקרי אתר, מעורבים בדף, העלאת רשימת טלפונים / מיילים של לקוחות כקהל וגם הגרסה המתקדמת – רימרקטינג דינמי, המשמש אתרי מכירות רבים לפרסם מודעה לקידום המוצר בו התעניינו הגולשים.

 

בגוגל, ניתן להקים סדרת באנרים (ב-18 גדלים שונים) ש"ירדפו" אחר הגולשים שביקרו באתרכם או שגלשו באתרי מתחרים ישירים שלכם.

 

ב-MIXOOM, אנו אוהבים במיוחד לצרף ליכולות הקמפיין שלכם גם את הכלי הזה, שמגדיל באופן משמעותי את מספר הלידים והטלפונים בכל קמפיין.

איך אנחנו עושים שיווק מחדש אחרת מכולם?

אנחנו בונים עבורכם קהלים "חמים" לרכישה

החל ממבקרי האתר שלכם ועד למבקרי אתרי מתחרים.

יש לכם אתר מכירות? נקים לכם קמפיין רימרקטינג דינמי מתקדם

לקוחות שנטשו את העגלה? לקוחות שבילו זמן בדף מוצר אבל לא קנו? תשאירו אותם לנו.

הפקת באנרים מעוצבים גם באמצעות וידאו לרשת המדיה של גוגל

הלקוחות שביקרו אתכם הולכים ליהנות מלראות אתכם שוב ושוב ושוב.