יש כאלו שקוראים לזה "Re-marketing" או בעברית "שיווק מחדש". אנחנו אוהבים את המונח הבא:
Re-targeting, היכולת לחזור ולפנות שוב לאותה קהל אותו "טירגטנו" ולנסות לשכנע אותם להשתמש במוצר שלנו.
כל פלטפורמת פרסום שמכבדת את עצמה, מאפשרת למפרסמים בה את השימוש בכלים של שיווק מחדש. בפייסבוק לדוגמא, ניתן לבנות קהלים מותאמים אישית של מבקרי אתר, מעורבים בדף, העלאת רשימת טלפונים / מיילים של לקוחות כקהל וגם הגרסה המתקדמת – רימרקטינג דינמי, המשמש אתרי מכירות רבים לפרסם מודעה לקידום המוצר בו התעניינו הגולשים.
בגוגל, ניתן להקים סדרת באנרים (ב-18 גדלים שונים) ש"ירדפו" אחר הגולשים שביקרו באתרכם או שגלשו באתרי מתחרים ישירים שלכם.
ב-MIXOOM, אנו אוהבים במיוחד לצרף ליכולות הקמפיין שלכם גם את הכלי הזה, שמגדיל באופן משמעותי את מספר הלידים והטלפונים בכל קמפיין.