ניהול קמפיין גוגל בצורה מיומנת ומקצועית, יכול להוביל עסקים לתוצאות מרחיקות לכת. ההבנה כי ה"לידים החמים", אלו שצריכים שירות בתחום מסוים כאן ועכשיו, מחפשים בגוגל לפני כל מקום אחר – היא שגורמת למפרסמים להשקיע את תקציב הפרסום שלהם ב- GOOGLE ADS (לשעבר "Google adwords").
איך זה עובד? גוגל מציעה עד 4 מיקומים ראשונים בחיפוש מילות מפתח למפרסמים. ככל שמילת מפתח יותר תחרותית ובעלת ביקוש של מפרסמים, יותר מפרסמים "מתחרים" על ההופעה באותה מילת מפתח. כמו כן, גוגל תחשוף את המפרסמים גם ב-2 מיקומים תחתונים בעמוד ובעמוד השני, שלישי וכן הלאה. כמובן, כולם רוצים להופיע ראשונים.
מחיר הקליק נקבע על פי רמת התחרות של מילת המפתח, ציון האיכות והרלוונטיות של המודעה שלכם, חווית המשתמש של דף הנחיתה אליו אתם מפנים ועוד פרמטרים טכניים אחרים. כסוכנות פרסום מקצועית ומיומנת, אנו בונים את הקמפיין שלכם בצורה אופטימלית על מנת שתופיעו במילות מפתח רלוונטיות בלבד וכמה שיותר במסגרת התקציב הקיים וגם בעלות הנמוכה ביותר האפשרית על ידי בניית קמפיין בעל ציון איכות גבוה (10/10).